Wiie!

Nu ska jag skryta lite. Eller iaf tala om att jag är stolt över mig själv! Jag har nämligen gjort en ny blogg-design utan att behöva hjälp att fixa småsaker! Haha, ja, det kanske är svårt att förstå känslan, men jag är glad att jag inte gav upp och att det till slut blev bra!
Tänkte att jag skulle visa den här lite senare, för först ska jag visa min mamma som den är tänkt till egentligen och se om hon vill ha den, annars får jag se om det är någon som är intresserad av en design från mig. (Oj, det låter konstigt när jag läser, en design av mig? Men, ja, det är faktiskt sant, jag har lyckats!)

Nä, nu måste jag ta mig samman och få ner fötterna på jorden igen (ironi)
     Vi ska nämligen åka till Östa och grilla vid stranden med Joels mamma, extrapappa och småsyskon! Det ska bli myspys! Tar självklart med kameran och hoppas på att jag kan få några fina bilder att visa här sen... Men nu måste jag gå!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill ha en design :D (A) ^^ Jag har börjat tröttnat på den jag har... ;P

2009-03-07 @ 15:41:11
URL: http://tildagson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0