Sammanställning

Skrivet på papper den 4 December

Jaha, då var det dags att sammanställa denna resa. Som alla redan vet så är jag inte helt nöjd med detta då det inte alls blev som jag tänkt mig... Det är många saker som ändrats under vägens gång, bland annat bok-formatet (från tryckt bok till pdf-fil) men även tidsplaneringen blev ändrad då jag inte blev klar i tid.

Skulle jag göra om detta är det mycket jag skulle ändra, men jag kan ändå säga att jag är relativt nöjd med att det blev klart i alla fall. Ett tag kändes det hopplöst och meningslöst att ens fortsätta och därför ser jag det positivt att det ändå blev klart.

Jag tycker också att jag lärt mig ganska mycket av den här uppgiften då man verkligen fått se att allt tar mycket längre tid än vad man tror! Dels för att man kan ha gjort missar i planeringen, men också att förhinder såsom sjukdom eller liknande kan uppstå.
Sen kan ju förseningar pga en andra part också spela in, till exempel (om jag hade skickat in min bok för tryck som det var tänkt) så hade det kunnat blivit försenat och därmed blir ju hela processen försenad.

Som sagt, jag tycker att jag lärt mig en hel del av detta och hoppas att jag kan änvanda mig av både det positiva och det negativa i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0