apu och planering

Passar på att använda mig av tiden då jag har idétorka under apun och fixar med projektet. Lägger upp bilder snart

Hade tänkt att du när jag har redigerat och pysslat alla veckor som har gått, att jag ska vara klar till, v.10 eller 11, (eventuellt) och börja skicka in bilderna för tryck v. 12. (jag har inte i huvudet vilken vecka allt ska vara klart...) Har inte bestämt  mig för vilket företag som ska få göra det, utan jag jämför fortfarande priser/sidor. 
    Jag har också en idé om att göra intresselappar om min bok och dela ut till familj och vänner, och kanske några i skolan för att se om det är någon som är intresserad av att köpa ett exemplar så jag vet hur många ex som ska tryckas upp. Det ska självklart göras innan v.12. 

Hittills tycker jag att det har gått enligt mina planer, och jag känner att jag är på gång. 

argthg
fjfuj201
syjuj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0