Om Sanne

Jag är en 20 årig tjej som bor några mil utanför Uppsala tillsammans med min pojkvän Joel och våra två katter, Pingla & Electra.
På fritiden umgås jag med vänner & familj, fotar, designar bloggar eller annat kreativt framför datorn (bildredigering mm). Programmen jag använder mig av är Photoshop, Illustrator & InDesign CS2. 

Jag är för tillfället arbetslös sen jag tog studenten den 5 Juni i år men letar efter ett passande jobb! Min utbildning till grafisk designer gick jag på GUC i Uppsala där jag trivdes bra!

I framtiden skulle jag kunna tänka mig att arbeta med människor, till exempel inom äldrevården, som barnmorska eller med barn på dagis. Jag är öppen för förslag och villig att testa på lite olika saker innan jag vet vad jag verkligen vill!

Det var lite om mig, har du ändå frågor är du välkommen att kontakta mig!










Innan du frågar...
- Jag gör inga gratisjobb! Vill du ha en design så får du vara beredd att betala för den.
- Jag gör beställningsdesigner, har du frågor om detta? Klicka här.
- Jag lägger till de bloggar jag tycker är bra och läsvärda på bloglovin.
- Du behöver alltså inte ens göra dig besväret och fråga om vi ska "lägga till varandra"


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:) :( :P :d :O ;) ;s ;( :| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;P

Trackback