Användarnamn och lösenords-info

Vill du ha tillgång till mina lösenordsskyddade inlägg?

Först måste du bli godkänd, vilket du blir genom att maila ditt namn till mig så jag vet vem du är, på [email protected]

Därefter får du ett svar, antingen där det står att du får tillgång till inloggningsuppgifterna eller att du inte får det. Det är alltså ingen garanti att du kommer få ta del av mina lösenordsskyddade inlägg bara för att du ansöker om det, och anledningen till detta är att jag helt enkelt vill veta och kunna styra över vilka som läser inläggen i den kategorin.

Tack för att du tog dig tid att läsa, och på återseende!

Vänligen,
Sanne






Innan du frågar...
- Jag gör inga gratisjobb! Vill du ha en design så får du vara beredd att betala för den.
- Jag har börjat göra beställningsdesigner, har du frågor om detta? Klicka här.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Trackback


RSS 2.0