Tisdag

Nu har jag pluggat och tittat på sista avsnittet på Desperate Housewives. Jag vill inte att det ska sluta, det är så himla bra! Jag blir så irriterad eftersom det alltid ska sluta så spännande när det ska vara uppehåll... Man vill ju bara titta och titta!
Ska sätta mig och plugga lite till snart, till provet imorgon. Jag hoppas det kommer gå bra, men det var tydligen svårt, så vi får väl se... Usch, jag är nervös.
Idag har jag och Sanna & Busan varit ute och gått! Vi har varit så duktiga och det var som vanligt mycket trevligt! Hon och Micke var här och hälsade på en stund ikväll också, vi pratade och hade kul. Jag gillar er <3
Fick även se mickes traktor :) så nu är jag riktigt stolt, haha! Sanna hade också med ett förslag på min tatuering, och hon har verkligen lyckats bra! Det är nästan precis vad jag har letat efter! Kul!
Nä, nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite till på provet. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: anna

Fin blogg du har !

Ha en bra dag <3

2008-12-10 @ 13:27:12
URL: http://annaringbys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0