Torsdag

Det blev ingen skola idag heller, och tur var väl det, för det hade jag aldrig orkat! Borde väl egentligen inte gå imorgon heller, men det måste jag. Har ett förhör som måste göras, för jag tänker inte åka in på omprovsdagen.... Nej, så så får det bli. Får se om jag kommer upp imorgon. Det är alltid på morgonen och kvällen det är värst. Kan kanske bero på att man faktiskt anstränger sig mest då, när man går upp, och när man lägger sig. På dagen ligger man ju bara och är allmänt borta framför tvn. Vi får helt enkelt se imorgon hur det går.

Dags att välja till gymnasiet?
På lördag 22/11 är det öppet hus på GUC i Uppsala mellan 11-14
. Kom och titta! Det bjuds på guidade turer i skolan för den som är intresserad, och självklart är jag en av guiderna. (Om jag är tillräckligt frisk förstås) Man får också gå runt själv och titta om man hellre vill det. Det finns personal och elever på alla grenar som berättar om vad man gör på respektive inriktning. Det brukar vara riktigt lyckat, och förra året hade vi otroligt många besökare. Det är jättekul! Välkomna att hälsa på, och självklart är det helt gratis!
Vi ses väl där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0