Kallt

Sitter fullt påklädd i soffan med en stor fleecefilt runt mig, och ändå så fryser jag! Usch, jag hatar att frysa. Mina fingrar är iskalla. Ska nog ta och göra en kopp te snart. Köpte en ny smak när vi var till affären efter promenaden, skogsbär. Hoppas det är gott! Det såg väldigt smarrigt ut iaf, och jag frågade en som jobbar där, och han sa att det var jättegott... Så jag får väl tro på det :)
Fick ju faktiskt en ny te-sil i julklapp, som jag inte använt än, (skäms) så det är dags nu!


Kommentarer
Postat av: I våran lilla vrå

oxå Uppsalabo ser jag?! Ja med.. Tack för fin kommentar på bloggen min (ler)

2009-04-07 @ 13:58:26
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0