Nu är det dags

Ja, nu är det dags att ta tag i det sista med den stora vårstädningen! Jag har varit vaken några timmar, men inte kommit igång än, utan mest planerat vad jag ska få gjort idag samtidigt som jag har ätit frukost!
När jag vaknade i morse så blev jag glad! Det är mycket roligare att vakna upp och se att det är rent och fint (trots att jag måste dammsuga varje dag för alla katthårs-tussar som ligger överallt!) Ser att jag måste ta en sväng till eftersom det redan ligger hår på nästan alla golv... Men men! Det gör ingenting :) Men först ska jag ta disken, så det är färdigt. Måste ju diska mina nya burkar som jag köpt också!

Så, dags för dagens arbete, sen kan jag bara njuta av en härlig fredag! Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0