Världens finaste tjej ♥

Efter att jag tagit sprutan igår åkte jag vidare till de fina flickorna Röjerås för att hälsa på! Det var jättetrevligt och Lilly var mysig som vanligt! Hon är verkligen min lilla ögonsten som förgyller vardagen, alltid lika glad och gosig. Jag är säker på att dina föräldrar är de lyckligaste i världen, och jag vet att alla i din närhet avgudar dig.

Det går inte att göra annat!

 

Vi hade en liten fotosession efter vi hade ätit, men jag tänkte inte lägga upp bilderna här förrän efter jul eftersom de ska användas till en speciell grej...

Så, håll till godo!

Dessa två underbara bilder på världens finaste tjej kan jag åtminstone bjuda på då de inte avslöjar något :)

 

s

 

s



Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

sv: ja :)

2009-12-11 @ 17:48:04
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: BaraKaffe.nu - Sveriges Bloggtidning om bloggar

Hej!



Vi ville bara uppmärksamma dig på att du just nu ligger på vår Topp 10-lista över de bästa Designbloggarna i Sverige!



Ett Stort Grattis från oss på BaraKaffe.nu - Sveriges enda webbtidning om svenska bloggar!

2009-12-12 @ 01:21:28
URL: http://barakaffe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0