20 Februari

Idag har jag jobbat igen, det var skönt att komma iväg och göra något. Speciellt efter igår, då jag trodde att jag blivit magsjuk! Som tur var slapp jag undan och kunde åka iväg i morse. 
Kom hem runt fem och då gick jag till affären en sväng. Köpte diskhandskar - hur bra som helst! Att vi inte har tänkt på det tidigare. Både jag och Joel blir väldigt torra efter varje diskning, så nu hoppas vi slippa det. 

Nu är Joel på väg hem och jag sitter och tittar på Let's dance och äter (gröna) vindruvor - Mums!

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Tack snälla! Jag tycker självklart också att mina bröder är hur fina som helst :)



kramar

2009-02-20 @ 23:21:20
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Emma

Sanne, jag saknar dig väldigt mycket faktist <3

Men hoppas allt är bra med både Dig och Joel:)

Krams

2009-02-21 @ 12:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0