IKEA

Idag fick vi hem vårt efterlängtade vitrinskåp från IKEA! Det blev jättebra nu när det står på plats och det ser inte lika tomt ut i tv-rummet längre! Idag har det blivit ganska många bilder på katterna, men jag har inte hunnit gå igenom dom än, så dom kommer upp här imorgon... Då hade jag även tänkt att gå ut och fota det fina vintervädret vi har fått. Det känns som att jag vill det nu iaf, vi får väl se hur det känns imorgon :) Hade faktiskt tänkt att hinna med att göra rent akvarierna imorgon också, och plantera mina nya växter där i. Vet inte om jag kommer hinna med allt det där, men jag hoppas det!
     Imorgonkväll ska vi på 16års-kalas också, så det är fullt upp... Joels lillasyster fyller.

Joel ligger och sover bredvid mig i sängen, han var jättetrött, stackarn! Jag borde väl sova jag med, men jag känner mig inte trött... Jag har jätteont i ryggen, så det är skönt att ligga ner, men just nu känns det som att jag inte kommer sova så bra i natt. Inte om det onda fortsätter såhär. 
vitrinskåp
Såhär ser skåpet ut, fint va?
Bild lånad från ikea.se

Nä, det börjar väl bli dags för mig att avsluta. Men jag känner inte för det... Jag har lust att sitta uppe hela natten och pyssla med bloggdesigner (jag försöker lära mig göra riktigt snygga) och med visitkorten... Men det är ingen bra idé. Jag som redan har ont i både huvud och rygg ska verkligen inte sitta uppe, nej - jag ska sova! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Matilda

najsigt skåp må jag säga ;D

2009-02-14 @ 00:57:41
URL: http://tildagson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0