Lördagen

Jobbade idag igen, och det gick väl helt okej. Det var allmänt dåligt med folk på stan, så det var nog inget dagskassa-rekord i någon av butikerna runt om oss. 
Vilket ioförsig är en liten tröst. 
Att ingen annan heller sålde så bra alltså.

Joel kom in och hämtade mig efter jobbet, och det var väldigt snällt! Vi gick en sväng på stan också. Det händer inte så ofta, så det var mysigt :) Kikade lite i några affärer, men som vanligt finns aldrig det man ska ha! Men men. Jag fick i alla fall inhandlat en kalender, vilket verkligen var på tiden! Blev ganska nöjd faktiskt, hittade den på rea, 39.50:- betalade jag - helt okej! Funderar på att göra den lite mer personlig, sätta dit några kort på katterna kanske... Vi får se vad jag kommer på.

Nä, nu blev jag sugen på att fixa bilder på mina (p)älsklingar... Visar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0