Tadaaa!!!

Ja, som ni vet har jag haft en grej på g ett tag nu, och det börjar bli dags att låta er veta vad det är...

Det är nämligen så att jag har startat ett samarbete med Bracy.se, en armbands-shop på nätet! Varje månad har dom sk. månadens ängel vilket innebär ↓ (läs nedan)

Varje månad hittar ni ett nytt känt ansikte som tillsammans med
Bracy designar ett armband till förmån för livsviktiga organisationer. 
Hela 25% av armbandens pris går direkt till dessa organisationer!


Bracys ängel i Januari -09 har varit Lotta Gray som designat ett armband till förmån för barncancerfonden.

Genom att klicka HÄR kommer du till deras hemsida där du kan beställa snygga armband som passar dig till ett bra pris! Om du dessutom anger rabatt-koden "BRACY" via mig så får du 10% rabatt på ditt köp! Bra va?!
      Ja, så som tack för att ni läser min blogg så ger jag er helt enkelt 10% rabatt vid köp av armband på bracy.se!
Jag själv ser fram emot det här och tycker det ska bli jätteroligt att få samarbeta med dom. Nu är det alltså bara upp till er att hålla koll här, för jag kommer dela med mig av information och så kommer jag självklart tipsa om deras nyheter!
afgsh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0