Tisdag

Idag har jag mest försökt vara kreativ och komma på fler nya bra idéer till visitkorten jag håller på med. Det går lite trögt just nu, men det ska väl komma igång snart, hoppas jag. Jag har gjort tre förslag än så länge, men jag är bara riktigt nöjd med ett av dom. 

Igår var det Joels födelsedag! Han tog ledigt efter lunch, så då var vi i stan och fixade. Det var länge sen vi gjorde något sånt, bara vi två... Hittade ett jättesnyggt vitrinskåp som vi skulle köpa, men när vi kom ut på lagret och såg förpackningen förstod vi att det inte skulle få plats i våran bil... Vi fick vänta eftersom vi inte visste någon som var i stan och skulle kunna ha plats. Som tur var så erbjöd sig Joels pappa att hämta ut det idag, så förhoppningsvis kommer det ikväll :) 
      Nu ska jag kika på E-vet interns på Animal Planet en stund, och sen ska jag jobba igen! 

Kommentarer
Postat av: gaby

fin blogg:D

2009-02-10 @ 19:12:48
URL: http://gaabys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0