Lång natt...

Sitter fortfarande här, och försöker komma på vad felet är i kodmallarna. - Dock utan resultat.
Men, jag blev så glatt överraskad när jag såg en kommentar, från Mamma Melissa. Hon tipsade nämligen om en tjej som ska vara jätteduktig på designer och felsökningar :) Jag blev så himla glad, tack! Hoppas verkligen att hon har tid att hjälpa mig. Annars får jag helt enkelt börja om från början...

Vem Melissa är?
- Ja, jag känner henne inte personligen, men hon verkar vara en otroligt fin och genomgod person som trots motgångar kämpar vidare med ett leende på läpparna. Jag kan nog inte förklara hur mycket jag beundrar denna tjej, (trots att hon får mig att gråta i nästan varje inlägg, både av medkänsla men också av glädje.)
Hennes samtal med flickorna, jag ler varje gång!
Har ni inte läst hennes blogg så tycker jag att ni ska kika in, ta er en stund och fundera. För, det är det jag gör, när jag klickar mig in på hennes fantastiska sida. Jag funderar. Många tankar flyger omkring, och många gånger dagligen kommer jag på mig själv med att tankarna finns hos henne, hennes familj. Jag älskar att läsa hennes långa, otroligt läsvärda inlägg.
Jag tycker Du är grym, Melissa!

Vill du också besöka henne? Gå in här




Ja, det kommer bli en lång natt. Vi ska nämligen hämta mina kusiners mamma (läs moster eller morbrors tjej) i gävle, halv två i natt. Hon skulle ut och fira efter tentan hon gjorde idag med sina klasskompisar. Jag hoppas att vi kan hålla oss vakna och att det inte är så mycket trafik. Det är faktiskt lite otäckt väglag just nu. Det går nog bra.
Nu ska vi kika på film, Deja vu.

Kommentarer
Postat av: Sophie

ja, hon är verkligen en jätteduktig bloggerska :) och jag tycker bloggen blev finfin :)

2009-01-19 @ 23:02:47
URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0