Bodylotion?

Man ska inte klaga, men det är så varmt!! Sitter och dricker isvatten och försöker svalka av mig lite, men så fort man rör sig känner man hur kvavt och varmt det är här inne!
Jag fick förfrågan om att lägga upp bilder på det kattsäkra myggfönstret för ett tag sen, och visst kan jag göra det! Lovar att göra det så fort själva nätet är färdigt... Vi testade att sätta upp det som det var, och eftersom katterna klättrade i det så måste vi ordna ett till, lite säkrare nät att fästa på insidan av fönstret... Men som sagt, jag lägger upp bilder på hur det blev så fort det är färdigt!

Nu efterlyser jag en bra bodylotion som luktar gott (men inte för starkt!) och hjälper när man har bränt sig i solen... Någon som kan komma med något bra förslag? Jag har fortfarande väldigt ont och det vore skönt att kunna smörja in sig och kyla ner lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0