Kvällsdopp

Vi var till mina kusiner igen och tog oss ett väldigt svalkande och skönt kvällsdopp! Det hade blivit 27° i vattnet så det var väldigt lätt att komma ner i :) Joel lekte med de två äldsta (8 & 6 år) länge och väl i vattnet. Jag blev så kall (hade t-shirt på mig pga att jag bränt mig) efter en kort stund att jag gick upp ganska fort... Mamma & lillasyster var där också, och lite senare kom pappa! Vi fick fika och hade det jättetrevligt någon timme innan vi gick hem igen. Hem till värmen...

Imorgon är det Superstar, det ska bli väldigt roligt! För er som inte vet är det en slags nöjesdag som idrottsföreningen ordnar och är till för alla, barnfamiljer, ungdomar, ja alla åldrar! Man får gå runt som i en slags 5-kamp och tävla, den som har bäst resultat vinner ett pris! Lite svårt att förklara, men det brukar vara väldigt rolig och uppskattat med mycket folk! Senare på kvällen är det dans och så, vilket skulle vara roligt att gå på... Vi får se hur det blir med det imorgon helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0