Update

NU har lillkillen somnat! Det tog ca 35 min efter det att vi lagt oss i sängen till han somnade. Lilla skrutten, det är klart, ovant med mig som matar, byter blöja, ger välling och nattar. Det blir inte samma rutiner som med mamma och pappa, och då är det svårt att slappna av. Vilket resulterar att det blir sent. Jag fick honom att somna i sängen åtminstone, så det känns bra! Dock sov han ganska länge i eftermiddags, så han var nog inte jättetrött (tidigare iaf) heller.

Det har varit fullt ös här hela kvällen! Kul! Jag börjar bli trött nu, dagens strapatser har tagit ut sin rätt, och kommer nog somna gott när jag kommer hem! Det blir väl så, om man inte är van och ska försöka göra allt lika bra som barnens föräldrar. Det är svårt! Det vet nog alla som varit barnvakt åt andras barn någon gång...

Jag är nöjd med att jag (vi, Joel är såklart också med) har klarat det. Jakob, den äldre lille-brorsan på snart åtta år sover inte än, men som sagt. Är det barnvakt så blir det inte riktigt lika som när föräldrarna är hemma! Han njuter nog av att vara med oss äldre nu när inte Viktor kräver all uppmärksamhet och fokus. Nä, han får vara uppe, han känner nog när det är dags att krypa till sängs.

Nu ska jag gå och umgås med grabbarna innan någon (eller båda) somnar!

Godnatt!

viktor
Viktor när han var liten (ca 5-7 månader tror jag)



lilleman
Viktor nu - sin favoritplats, i mammas bil!

Kommentarer
Postat av: giovannetti

Hej, haft en trevlig söndag? :)



hugs

/giovannetti

2009-06-14 @ 20:21:06
URL: http://giovannetti.webblogg.se/
Postat av: giovannetti

sv: Jodå, har iofs inte gjort mycket mer än jobbat men det har varit okej ändå :)

2009-06-14 @ 20:40:54
URL: http://giovannetti.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tittar in..

och önskar dig en underbar kväll!



Kram Milly ღ

2009-06-14 @ 20:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0