Dagen

Det blev en rätt bra dag till slut. Vi fick tag i en skrivare som tur var (tack till Johan & Åsa!!) och kunde fixa presenten. Vi blev kvar ganska länge, och jag är helt slut nu. Borde kanske ha stannat hemma och vilat, men 70 fyller man ju bara en gång...
     Det var väldigt trevligt, vi (jag och joel) hade turen att hamna vid "rätt" bord, Boris förgyllde kvällen :)

Joel fick något slags ryck och började möblera om vårat sovrum för en stund sen, och det blev riktigt bra faktiskt! Det är bara halv-dant gjort eftersom jag var på väg att gå och lägga mig, men det känns bra. Flyttade sängen och det blev mycket bättre än det var tidigare!
Tänk, ibland kan dom, de där karlarna ;)  

Nä, nu ska jag sova, är trött pga sömnbristen man får av feber, hosta och trampande katter... Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mamma Tove

Ska bli spännande att se hur det blev efter Joels ommöblering! Hoppas ni sovit gott inatt.

2009-03-15 @ 00:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0