Tävling!

Designutlottning!
- Klicka på bilden för att se hur den ser ut i verklig storlek


grå


För att vara med i tävlingen, följ dessa enkla regler:

  • Skriv ett inlägg på din blogg/hemsida om den här tävlingen och länka självklart till mig
  • Lägg till mig på bloglovin för att inte missa framtida nyheter
  • Skriv en kommentar till det här inlägget om varför just du ska vinna!
Lycka till!


Tävlingen avslutas när jag känner för det, men kommer tala om det någon dag i förväg

Tävlingen är nu avslutad!
Vinnaren är Jenni! Grattis!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag är med och tävlar, har redan skrivit ett inlägg om tävlingen och lagt till dej på bloglovin. Tyvärr har min blogg något skumt fel för det går inte att länka, men ist skrev jag ut din adress, hoppas det är ok? :) Jag förtjänar verkligen denna snygga design, har bloggat i några månader men har ennu inte fått någon design :( Dessutom är den mucho snygg och helt i min stil!! Nu då vi går mot ljusare tider vore det perfekt att samtidigt få en nice design så det blir trevligare för mina läsare att läsa om allt roligt som våren för med sej!Snälla låt mej vinna, jag skulle bli överlycklig!! :) Kram

2009-03-11 @ 17:34:54
URL: http://jefr.blogg.se/
Postat av: Jenni

ojj vad härligt :D är det ok om jag skickar uppgifterna om några dagar, så jag hinner välja ut bild och text :)

2009-03-15 @ 13:31:59
URL: http://jefr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0