2 Oktober

Min dag bestod av designande för hela slanten! Är dock inte färdig, men har kommit en bit på väg... Var även en sväng till Sanna - trevligt trevligt! Synd bara att det var så kallt, höll på att frysa ihjäl på vägen dit med mitt nyduschade hår i kylan!

Har även varit och kört ett flyttlass åt LVL och varit och hälsat på i deras nya hem! Så himla hemtrevligt och fint! Man kände sig verkligen hemma på en gång tycker jag... Jag skulle absolut kunna tänka mig att bo där! Lillan somnade även i min famn, hur mysigt som helst! Jag skulle kunna sitta med henne i en evighet känns det som. Helt underbart är det!

Tror det var allt för nu, snart dags för sängen! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0