24/10

Jag har oerhörda magsmärtor och vet inte var jag ska ta vägen... Har ingen aning om vad det kommer ifrån heller, för det borde inte vara maten vi fick. Blir snart tokig på det här! Får ont titt som tätt och kan inte göra något åt det... Tips någon?

Sitter hemma hos svärmor och passar på att låna internet nu när jag kan. Blev bjudna på mat här vilket var väldigt trevligt och otroligt gott, som vanligt!

Vi måste väl åka snart, om vi ska hinna in på affärn och köpa torrisar till pälsklingarna bland annat. De blir nog överlyckliga när vi kommer hem med det!

Ska kila, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

heej. Jag har också väldiga problm med magen, jag var ner till sjukhuset för ett par veckor sen och dom sa att det kan bero på stress. Inte att man stressar mycket men att man "tänker" för mycket om man säger så. Mår man psykiskt dåligt så kan det sätta sig i magen. Jag käkar ett pulver för att binda ihop på nå vis och tabletter mot magsår, jag kunde knappt äta mat utan att få ont i magen men pulvret och tabletterna hjälper faktiskt, ofta men inte alltid:p Jag vet inte om du har samma problem men det var iallafall ett tanke=) Det finns inge värre än att ha riktigt ont i magen! Kraam på dig!!

2009-10-24 @ 22:26:37
URL: http://johannalovetommy.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja det är ju så, det tog mig över ett år att få tummen ur och kolla upp det:p men jag hoppas det löser sig för dig! Kraam

2009-10-25 @ 11:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0