Dålig uppdatering!

Hej allihopa!
Jag har inget internet hemma och har därför inte kunnat upptadera på några dagar...
Sitter just nu hemma hos Victor & Lizzan och lånar deras dator! - Guld värt!
Jag kan ärligt säga att jag har haft en fruktansvärd blogg-abstinens och att mobilblogga har inte heller fungerat... Varför vet jag inte. Förhoppningsvis kommer vårt internet tillbaka till på måndag, (hur jag nu ska stå ut så länge?) och därför kommer det vara dåligt eller helt tomt på inlägg här fram till dess.
Jag ber hemskt mycket om ursäkt för detta, och jag hoppas att det ska komma tillbaka fortare än planerat.

Dagen har varit helt kaotisk! Vi har varit utan toalett och vatten hela dagen eftersom hela avloppet skulle bytas ut. De var även tvungna att ta bort hela vår yttertrapp för att komma åt ordentligt så därför har jag inte kunnat ta mig någonstans idag förrän de hade byggt upp en ny, provisorisk, trapp.
Runt klockan tre i eftermiddags så var trappen någorlunda färdig, så jag kunde få komma ut. Åkte då raka vägen (runt klockan fyra kom jag fram) till familjen Röjerås där jag äntligen kunde gå på toa! Jag kan säga att jag nog aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv som jag var då!
Tack för att jag fick komma hit och kissa, kära vänner ♥

Vi har precis tittat på idol och nu är det Cirkus Möller som visas på tvn! Ska nog gå och vara social med de andra nu när jag har stillat mitt abstinens-besvär en aning...

Har jag tur så hinner jag nog slänga in ett inlägg till innan vi åker hem, der beror lite på... Om inte, så hoppas jag vi hörs snart igen.
Jag har inte glömt er!


Kramar till er alla ♥


Glöm inte bort tävlingen som avslutas den 31 Oktober!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0