Farfar


Grattis på födelsedagen Farfar!


Idag skulle du blivit 70 år om du hade fått varit kvar här med oss lite längre, vilket jag önskar att du fått. Jag saknar dig så otroligt mycket!
Jag var några timmar i skolan, dagen till ära. Gjorde två test som jag inte vet riktigt hur det gick. Kunde inte koncentrera mig på det eftersom jag tänkte så mycket på dig.
Man ska inte skämmas över att visa sina känslor tycker jag. Och jag saknar dig, det är väldigt jobbigt för mig och då blir jag ledsen, vilket jag blivit många gånger idag.

Tror inte att någon förstår hur förkrossad jag blev när du inte orkade kämpa längre. Det var som att en stor del av mig försvann med dig, och jag ångrar att jag inte tog till vara bättre på den sista tiden, men jag visste inte bättre!
Jag var 13 år och hade ingen aning om vad som skulle hända...

Idag är det i alla fall Din Dag och vi har självklart varit hos dig en stund i kväll. Det var jättefint och jag tror att många hade varit där med blommor till dig, i din favoritfärg lila. Det var många vackra buketter i din färg tillsammans med ljusen och ett keramik-hjärta som glänste fint av fukten från regnet i ljusens sken.
Tog bilder när vi var hos dig, men hade bara mobilen och det blev inte så bra... Tänkte åka tillbaka imorgon och göra ett nytt försök. Hoppas bara det är lika fint då...

Nu ska jag nog strax ta och sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon bitti (åker kl.06.00). Ska faktiskt gå upp för att åka och göra halkan (risk-tvåan) vilket innebär ett steg närmare körkortet! Jag hoppas att det kommer gå bra och att du hjälper mig under tiden.

Snart kommer jag även publicera en text från en fin låt, som jag tänkte tillägna dig. Den beskriver en liten del av hur jag känner.

Jag saknar dig och älskar dig så himla mycket! Tänker på dig varje dag och önskar att du fanns här.

Pussar & Kramar,
En av dina änglar
Sanne



Det enda som skiljer den här dagen från den för 6 år sedan är att nu är det du som är min ängel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0