Läkarbesöket

Förra veckan, onsdagen den 27e närmare bestämt, var jag till doktorn för mina magsmärtor. Igen.
Skillnaden mot förra gången var att jag nu fick träffa en jättetrevlig doktor som klämde, kände och ställde lite frågor. Hon tyckte verkligen att jag borde få gallan uppkollad och talade om att hon skulle försöka se till så att mitt ärende blev högprioriterat, och hade jag inte hört något inom tre veckor skulle jag kontakta henne igen.
Hon beställde i alla fall tid för både ultraljud och gastroskopi på ackis, och nu väntar jag bara på att få hem en kallelse med datum, tid och plats.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas det går bra :)

2010-02-02 @ 10:28:07
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0