100113

Sitter hemma hos familjen Röjerås där vi varit hela kvällen. Jag och min bästa Lizzan tog en promenad till fribbans och köpte polly. Det blev samtidigt en pratstund i kylan, mys :)
Jag är glad att jag har dig gumman ♥

Bilder från gårdagen (då vi också var här) och min fina tårta som Lizzan gjort till mitt födelsedagsfirande kommer upp imorgon! Bered er på något alldelses extra ;)


s

Den underbart snygga och otroligt goda tårtan som de hade gjort åt mig

 

s

Deras vackra dotter Lilly

 

s

Och min älskade guddotter

 


Kommentarer
Postat av: Liselotte,21 år & mamma till Lilly

Jag är så glad att jag har dig med gumman!

2010-01-14 @ 12:50:25
URL: http://liselotteloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0