Birthday-baby

Snart är den här födelsedagen över och sen är det ett år kvar till nästa gång. Tänk att när något man går och ser fram emot hela året väl kommer så är det över på en liten stund...
Jag har i alla fall haft en bra dag. Den började lite segt, vilket samtidigt var skönt, så vi kunde ta det lite lugnt innan gästerna (mamma och pappa & mina systrar) kom hit. De kom inte förrän runt halv sex, så det blev en lugn och skön dag här hemma!
Tack för presenterna mamma och pappa! Jag blev såklart jätteglad, ni får inte tro något annat! Men jag tror ni förstår vad jag menar också...

Min nya telefon som jag väntat på ett tag kom tillslut idag, wiiiie :)
Så nu är jag överlycklig att jag slipper hålla i hela framsidan för att inte displayen och knappsatsen ska ramla loss... Låter som en fullt fungerande och användbar telefon va? Haha! Det var/är den verkligen inte, jag behövde verkligen en ny!

När vi ändå var i Våla och hämtade ut telefonen så passade jag på att, dagen till ära, springa in och köpa min första egenköpta box rosévin!
- Yaay, vuxenpoäng till mig!

Hon bakom disken tittade funderande på mig och efter hon kollat legitimationen och gratulerat på födelsedagen sa hon; Jaa, jag tyckte väl att jag inte sett dig här förut!
Och ja, vad ska man säga, det stämde ju alldeles utmärkt!

Hm, jaa, det var väl i stora drag så min 20årsdag sett ut, och jag är jättenöjd ♥



s

s
Rosé

s
Rosorna jag fick av mamma & pappa

s
Ljusstakarna till höger fick jag bland annat den här dagen



Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis i efterskott :)

2010-01-12 @ 08:54:38
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Emma

Ahmen :) grattis på dig ^^ :P

2010-01-12 @ 08:55:06
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: t a k a i ♥

söötiii! ^__^

ska vi följa varandra på bloglovin? :> <3

2010-01-12 @ 12:53:56
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Hehe .

Det var ingenting, kul att kunna hjälpa.

2010-01-13 @ 18:27:47
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0