Sanne är less

Pratade nyss med vårdcentralen angående en tid för läkarbesök då jag (förhoppningsvis) kan få veta vad det är för fel med min mage eftersom jag får panikont i stort sett varje dag.
Kvinnan jag pratade med undrade om jag hade mycket besvär av detta och jag svarade då, (samtidigt som jag tänkte ja, annars hade jag väl inte ringt?) att jag får panikont-attacker minst en gång om dagen och skulle vilja komma dit så fort som möjligt.
Hon mumlade något om att hon skulle se om hon kunde hitta någon tid och utbrister sedan; - "Ja, det får bli en akuttid då, något annat finns inte. Den 27e klockan 11 får du komma."

Hm, okeej? Sen när kan en väntetid på två veckor klassas som akuttid undrar jag?


Kommentarer
Postat av: Sandra

men eller hur... då går de ju fortare o åka till sjukhuset och sitta på akuten opch vänta.

De va likadant när jag tog kontakt med vårdcentralen ang en knäl i bröstet. Då fick jag vänta i 2 veckor... :rolleyes:

Skit konstigt, de finns ju en anledning till att man söker dit...

Hoppas du får ett bra svar när du väl kommer dit!

Kram

2010-01-14 @ 14:44:41
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0