Veckan som gått

Har nu legat sjuk i en vecka, och det verkar inte vilja bli bättre heller... Visst, det går säkert åt rätt håll, men knappt märkbart. Och otroligt långsamt. Två dagar på jobbet har jag missat på grund av detta, och det känns inte kul. Som tur var fick jag åtminstone ta en extra dag i juli, och det är ju bra. Men ändå!

Midsommar var ingen höjdare att ligga sjuk på heller... Dagen var seg, men jag gick över och käkade middag med syrran och hennes kompis i alla fall. Kvällen spenderades hos mormor & morfar med moster och tillhörande karl, vilket var trevligt (om man bortser från dessa ettriga knott som åt ihjäl mig och att min feber gjorde mig aningen seg och trött) förstås!

Just nu är det fotboll som gäller, Spanien - Portugal. Det är verkligen tur att det är vm, och att det finns matcher att se på ofta, annars hade jag nog dött av leda under min sjuk-vecka...

Imorgon blir det stan för att handla mat, så klarar jag mig förhoppningsvis resten av månaden. Bra-att-ha-grejer liksom!


Nu är matchen slut och jag ska väl avsluta här och gå och lägga mig snart.

Vill passa på att tacka alla trogna besökare som kikar in här varje dag trots min usla uppdatering, det är verkligen guld värt och det värmer verkligen i hjätat att se det! Så småning om kommer förklaringar till den dåliga uppdateringen, och även bland bloggdesignerna då även dessa har stått still under en längre tid nu. När kan jag inte säga, utan bara hoppas att ni stannar kvar och har förståelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0