Fiktiv, nej... Effektiv dag!

Fredag igen, äntligen mitt efterlängtade solsidan ikväll och let's dance förstås!
Idag har jag faktiskt fått lite gjort!
  • dammsugit överallt (okej, inte hallen nere)
  • gjort rent diskmaskinen (mitt absoluta hat-göra)
  • diskat (så nu är det väl lika skitigt i maskinen igen...)
  • plockat lite i köket, vattnat blommor bland annat
  • vädrat för att få in lite vårluft (i den mån det går med dessa vilddjur)
Hm, jaa, det är väl ungefär det jag har sysslat med under dagen.
Är jag inte duktig? ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma Tove

Du har ju varit jätteduktig! Själv sitter jag på altanen i solen och äter en semla - det är väl också duktigt ; )

2010-03-12 @ 15:30:13
Postat av: Patricia Lindh Nielsén!

Kors i taket, ja missade solsidan denna vecka!! :'( sorg i själen. Det är nog de bästa programmet som någonsin visats, men vafaaan visar dom inte repriser för?! Och du som är ett inbitet fan av letsdance, va tyckte du om utröstningen? "/



TAACK! Men de är som sagt inte färdigt där ännu. Kan du förstå att de är fem dagar kvar? du som följt oss sedan innan ultraljudet v 17! helt SJUKT.

2010-03-14 @ 18:27:56
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: Victor

Redigt duktigt!

:thumbup::thumbup:

2010-03-14 @ 22:58:40
URL: http://harligacitat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0