Allahelgona

Usch! Det är svinkallt ute! Är vintern verkligen här för att stanna nu?! Jag hoppas inte det...
Lovade ju en bild på Jakob i halloween-utstyrsel... Här kommer den! Han var på sju-årskalas idag, med halloweentema. Jag skulle tro att han var snyggast på hela festen! :) Mig skrämde han iaf!

jakob

Idag har jag & Joel pysslat med bilen. Jag höll mig till att byta vinterdäck och Joel fick gör resten, under huven! Det gick helt okej, förutom att jag på något sätt flög över garage-golvet och slog i ett knä, usch! Kommer antagligen ha världens blåmärke imorgon...
Ja, vi var där (hos svärmor & micke) i stort sett hela dagen.
På vägen hem stannade vi till vid kyrkogården och tände ett ljus för farfar. Det var jättefint där nu, med alla ljus i mörkret! Synd att det är så kallt (-3) ute, annars hade jag stannat längre och fotat... Det var som sagt jättefint, och det är det väl över hela sverige just nu kan jag tro...

Nu ska jag nog slå mig ner framför tvn med lite chilinötter, en filt och massor med värmeljus och bara mysa! Ska förstås försöka få med mig Joel också :)

jfgj

Kommentarer
Postat av: KayLo

Hur ska vi överleva vintern? Sitter här med min bebis(katt6mån) i min famn. Gå in på min blogg, delta i min tävling, där kan du vinna en goodiebag.

2008-11-01 @ 22:19:02
URL: http://citronmellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0