Bärbar dator

Jag vill verkligen ha en bärbar dator! Det skulle vara så himla skönt att inte behöva sitta "fast" här så fort man vill kolla något eller så... Helst skulle jag vilja ha en mac, eftersom vi har det i skolan och jag trivs jättebra med det. Men, det skulle inte göra något om jag fick något annat heller :) Haha! Nä, jag ska inte lägga några pengar på en dator just nu. Det behövs faktiskt inte, men det skulle vara skönt att ha. En sak man iofrs kan göra är att tävla om datorer, det är iaf gratis! Usch vad snål jag låter! Är inte det egentligen, men jag behöver ingen dator. Egentligen.
Har iaf varit in här och tävlat, för man kan ju alltid hoppas att man vinner! Det skulle som sagt var inte vara helt fel...
                        
Clashmedia.com




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0