En längtans onsdag

Har gjort klart mina religionuppgifter nu - skönt! Ska lämna in dom imorgon, så är det en sak mindre som måste göras iaf... Måste försöka få klart tidningen också, börjar bli lite bråttom nu. Får sätta mig med det imorgon när jag kommer hem, helt enkelt! Kommer man bara igång så går det nog rätt fort, eftersom jag har en dummy redan, så det är bara att köra på. Och, när jag är klar med det, så kan jag belöna mig själv med att titta på dagens avsnitt av Grey's. Har nämligen inte tittat på det eftersom jag var tvungen att göra klart uppgifterna. Som tur var så spelade jag in det, så jag kan titta på det när jag får tid.

Åh, på lördag ska jag hem till mamma & pappa och baka lussebullar och pepparkakor! Det ska bli så himla mysigt, med julmusik och ljus! Jag ser verkligen fram emot det! Älskar julen, men nästan mest advent, då allt är så mysigt med ljus, julmust & lussebullar! Jag längtar tills det blir Lördag!

agg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0