Fars Dag

Idag är det Farsdag och vi har ett fullspäckat schema! Först ska vi försöka ta oss till svärfar och gratta, innan vi måste åka vidare till sala på födelsedagskalas kl 15, och efter det ska vi till min mormor & morfar (kl 18) samtidigt som vi ska gratta min pappa. Ojojoj! Jag blir nästan trött bara av att tänka på det!
Av mig ska pappa få några lotter, och två farsdagskort. Ja, två! Jag kunde inte bestämma mig för vilket jag skulle ta, så det fick bli båda tillslut! Haha, typiskt mig :)

Igår kväll åkte vi till Victor & Liselotte! Det var jättetrevligt, vi gjorde hemgjord pizza och tittade på film :) Alltid lika kul att träffas! Nu är hon fyra månader också, tänk vad tiden går fort! Bara fem månader kvar till jag blir Gudmor!! Jag längtar! Det ska bli så himla kul! Jag beundrar dem verkligen :) Träffade såklart Flinga & Filli också, deras söta hundar. Myspys! Lägger upp en bild från deras bröllop 2007.

Victor & Liselotte
Sötnosarna :)

Nu måste jag gå och väcka Joel, - ja, han sover fortfarande! Haha, fast vi har fullt upp hela dagen! Återkommer när vi har gjort allt vi ska idag! Lycka till med gratulationerna av era pappor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0