Försäkring

Har precis pratat med Agria om Pinglas försäkring. Har inte märkt att det har dragits något och eftersom det var lite krångel i början med kontot så tänkte jag att det är lika bra att kolla ifall det är något fel. Vill ju inte att försäkringen slutar gälla utan att man vet om det. Men som tur var så var det inga problem, det hade dragits som vanligt och det kändes skönt. Passade även på att försäkra Electra nu när hon är vaccinerad. Det är skönt när allt är avklarat. Eller, hon ska ju vaccineras en gång till om någon vecka, men sen är allt klart! Jag hoppas mina tjejer får fortsätta vara pigga och krya! Vill inte att det ska hända dom något.

Tror jag ska sätta mig vid tvn och ta det lite lugnt ett tag. Är inte helt 100, men imorgon ska jag försöka komma iväg till skolan iaf. Har ju projektarbete och jag måste sätta lite fart nu. Har många bilder som ska redigeras för att sättas ihop till en bok så småning om... Pust!









Älsklingar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0