Första Advent

Idag har vi städat, diskat och fixat lite. Fick hjälp av mamma & pappa och alicia att sätta upp gardiner, julstjärnor mm! Det blev jättebra och det var tur att vi fick hjälp, annars hade det nog aldrig blivit klart. Åtminstone inte idag!
Nu är det jättemysigt här, med julstakar och stjärnor i fönsterna!
Joel sitter nu och tittar på film, och jag sitter här och fipplar lite. Det börjar väl bli dags för mat också... Undrar vad vi ska göra idag. Jag är sugen på tacopaj! Men vi har inte grejer till det, tyvärr!

Bilder från julbaket igår kommer så fort jag har hunnit fixa dom! Det blev rätt många, så det tar en stund :) Men jag gör det nog antingen ikväll eller imorgon kväll när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0