Happiness!

Kan nu bara berätta att jag är och kommer bli stolt gudmor till en liten..... Ja, jag vet det nu! (Skriver inte ut det, eftersom jag inte har frågat om det är okej än) Är så himla glad! Fast det har jag ju förstås varit hela tiden, men ändå... Det känns mer verkligt nu, eller vad man ska säga. Snart har halva tiden gått och man börjar fatta! Det ska bli så himla kul!
Jag är verkligen glad att jag har er, Liselotte & Victor! Och jag är mycket tacksam över att jag har fått den stora äran... Tycker om er, och det vet ni! Just nu önskar jag också att jag väntade en liten, men det blir nog fullt upp med eran lilla skrutt och så svåger Viktor (ett år) så länge...
Nä, nu ska jag gå och lägga mig. Orkar knappt sitta upp för den här dumma febern!


ygj -Godnatt önskar en glad blivande Gudmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0