Hunger

Jag är svinhungrig! Vet inte riktigt var jag ska ta vägen, och det värsta av allt, jag vill beställa mat! Men har jag några pengar till det? Nej! Totalt värdelöst. Bedrövligt att man aldrig har tillräckligt med pengar...

Idag har vi städat och (försökt) diskat. Disken står fortfarande kvar på diskbänken och väntar på att bli ren, men den här gånger beror det inte på lathet, utan för att vi inte har något varmvatten! Mycket irriterande... Min syster, joels syster och hans pappa har varit här och hälsat på också. Det var trevligt! De hade med sig blåbärspaj som vi åt med lite glass. Mums!
Nä, nu blev jag jättehungrig, måste gå och titta om det finns något att göra iordning... I'll be back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0