Tal

Äntligen har jag skrivit färdigt mitt tal! Det kändes som om det aldrig skulle bli klart, men nu så. Känner mig duktig faktiskt. Jag hoppas det blir uppskattat och att jag inte schabblar bort mig... Usch. Nu vill jag inte tänka på det mer.
Jag har iaf haft en bra dag. Vi tog ut komp. ledigt idag till halv tolv, så det var skönt. Börjar egentligen strax före nio på tisdagar. Kämpade på hela dagen till fyra, sen åkte jag hemåt för att skriva. Det är så skönt att kunna bocka av saker från "att göra listan".

Joel sitter och tittar på "House", jag funderar på att gå dit och slappna av en stund. Skulle verkligen behövas! Har varit på helspänn hela dagen, men jag vet inte varför. Var kanske nervös att inte få talet klart. Det är mycket möjligt nu när jag tänker efter...
Sanna smsade förut, ville att jag skulle följa med ut och gå med henne och busan (hund). Synd att jag hade så mycket att göra... Det hade varit trevligt att få prata och komma ut en stund. Sitter ju faktistk inne hela dagarna. Men det får bli imorgon istället!

Nä, nu kilar jag... Men först, en bild på en änglatrumpet från i somras! Kraam

hjhjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0