Utställning!

Idag var vi, jag och Joel på kattutställning i Valbo! Det var roligt och väldigt lärorikt. Det fanns otroligt många fina katter där, och alla var värda pris tycker jag! Jag köpte matskålar till mina älsklingar, med deras namn på, svarta med guldtext! Jättefina :) Är riktigt nöjd faktiskt!

hhdj

Köpte en berlock (eller vad det heter) också, som jag inte har någon bild på än.. Är jättenöjd med dagen och hoppas att det blir fler gånger! Nu ska jag gå och lägga mig, är svintrött!

Lite bilder från utställningen

ghgj

kfyu

hjhy

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: isabella

vilken söt katt ^^

2008-11-03 @ 04:16:14
URL: http://metrobloggen.se/isabellatsang
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Ååå, vilka fina skålar! Kommer du ihåg vilket företag det var som tillverkade dem? /Tass, katterna på Katthemmet Kompis

2008-11-04 @ 19:43:47
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Sanne

Ja, visst är dom underbara :) Självklart, gå in på kattskyltar.se

Dock så tror jag att det var ett utställnings-erbjudande, men det skadar ju aldrig att fråga!

2008-11-04 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0