Vad(d)-ar?

Ja, både igår och idag har jag varit hemma och vadd-at (istället för vabbat...) För er som inte vet, är den riktiga förkortningen Vård Av Barn, men jag är hemma pga Vård Av Djur. Pingla är fortfarande inte pigg, och jag vet inte vad jag ska göra... Har matat henne med morotspuré (barnmat) Det ska hjälpa mot dåliga magar har jag hört. Det verkar faktiskt bli bättre, men hon är ändå inte som vanligt. Jag är orolig!

Imorgon är det nationellt prov i SvB som gäller. Uppsatsskrivande i fem timmar - härligt! Ser inte fram emot det, men jag hoppas ändå att det ska gå bra. Ska ladda upp med gröna vindruvor och annat smarrigt som kan tänkas hålla en pigg! Cola kanske? Koffein i alla slags former är välkommet under dom omständigheterna!

Nu ska jag gå och försöka få i mig lite mat. Joel är och gymmar, så det blir ensammiddag ivkäll... Tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0