En snöig halloween!

Det är sant, snön har verkligen kommit hit också! Det är lite galet måste jag säga... Men men. Halloween är det också... Tiden går fort. Jag har iofrs inte sett någon utklädd, förutom Jakob, Joels lillebror (sju år) och han var faktiskt läskig! Haha, den lilla rackarn! Lägger in en bild imorgon när jag laddat in dom på datorn! Usch, när jag gick in i hallen så stod han bara där, svartklädd och sminkad. Det var riktigt obehagligt kan jag säga! Speciellt när man inte är beredd! Jag ska nog allt ge igen någon gång! Kanske nästa år :) Än så länge har det iaf inte varit några här och knackat på, men jag har lite godis ifall! Man vet ju aldrig, och jag vill inte direkt ha massa ägg inkletat på bilen eller något liknande!!

Idag var mamma och Alicia här och hälsade på. Det var trevligt med sällskap :) Sen åkte vi till affärn och handlade, och efter det åkte vi vidare till våla för att hämta ut ett paket till pappa. Dom släppte av mig och svärmor där jag fick jättegod pumpapaj med glass till! Jag och Viktor (ett år) hade det mysigt en stund innan han började busa med brorsorna (Joel 22 & Jakob 7...) Dom hade jätteroligt tillsammans och det var kul att se!

Nu ska jag gå och kika om det är något intressant på tv. Det vore trevligt med något läskigt såhär i halloweenmyset!


ljus

Kommentarer
Postat av: chili

Oj, snö?haha ja det var ju längesedan man såg nått sådant.

2008-11-01 @ 15:58:20
URL: http://spexarnasfamiljeblogg.blogspot.com/
Postat av: JONNA

hoppas det är nå mys på halloween tvn ikväll! :D

2008-11-01 @ 17:56:24
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0