Meningslösa måndag

Jaha, så har den här dagen gått också, utan att man har fått något gjort. Har legat på soffan och vilat nästan hela dagen. My back is killing me! Får försöka ta nya tag imorgon, då jag och Sanna ska ta en promenad och prata lite, ska bli jättetrevligt!

Det är iaf otroligt skönt med lov! Det var precis vad jag behövde, kan jag lova. En hel vecka utan att behöva tänka på skolan :)
Prinsessorna ligger/sitter på den lilla klöspelaren här hos mig. Sötnosarna! Jag är så glad att jag har dom! Idag har dom varit ganska lugna... Kanske också känner av höst-känslorna och vill ligga och mysa :) På torsdag kommer vet.en och vaccinerar Electra, får se hur det går! När Pingla har gjort det så var hon helt lugn, första gången sa hon inte ett ljud, men andra gången pep hon till lite. Trots det är hon alltid lika glad när vet. kommer.

Snart borde Joel komma hem.. Innan han åker iväg till gymmet sen. Och jag får hämta mitt paket från Ellos :) Antingen är det stövlar eller gardiner - får se vilka det är som kommer först... Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0