Torsdag

Veterinären har precis varit här och vaccinerat Electra. Det känns skönt att det är avklarat och att det gick så bra. Hon var så duktig, min lilla tjej! Nästa vaccination blir om en månad, och efter det en gång om året!

Idag var det bullbakning med småkusinerna (fem och tre år) som gällde! Gick upp vid sju för att sätta igång! Det gick hur bra som helst och vi hade jättekul. Vi gjorde både bullar och två sorters kakor innan någon gav upp :)

Igår hade jag "bara" femåringen Emma här. Vi hade det mysigt, tittade på film, alvin & gänget (nästan två gånger....), tog en långpromenad, gjorde mat och hade det kul! Jag blir lika förundrad varje gång hur energiska femåringar faktiskt är. Spring i benen och myror i rumpan! Hon kunde inte sitta still en sekund - förutom när vi åt!

På tal om det... Jag kanske skulle göra mat. Men vad?! Joel måste jobba över, lika trist varje gång. Men han kan ju inte göra så mycket åt det. Ska det vara klart så ska det ju. Han är duktig som jobbar på :)
Ska rota igenom frysen och se vad man kan hitta på!

Bli medlem på GratisKläder här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0