Utseende?

Har nu suttit och kodat ett tag, och äntligen lite förändring! Vad tycks om det nya utseendet?! Jag är rätt nöjd, än så länge. Har iofrs bara gjort grunderna, men just nu orkar jag inte sitta och tänka så mycket mer. Det får räcka med utseende för idag!

Fick iaf en tid för vaccination åt Electra på Torsdag kl.16.00! Får se till att hålla mig hemma då. Det är så skönt att hon kommer ut och gör allting hemma hos en. Det uppskattas verkligen! Bara tanken på att åka bil till en klinik med mina vilddjur, de skulle vara jättestressade av att åka!

Nu ska jag kila iväg, har tänt ljus och gjort lite mysigt och ska placera mig framför tvn med Joel! Victor är på väg hit också. Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0