Wiiie!

Äntligen, INTERNET har kommit!! Det känns helt underbart! Man känner sig verkligen tom utan det. Man kan inte göra det vardagliga, betala räkningar, kolla mailen & bloggar mm. Det är sjukt så beroende man kan bli av en sån sak. Men men, man klarar sig ju, det är jag ett levande bevis på :)

Hade prov i religion idag. Gick väl sådär. Borde bli godkänd iaf...
Har just nu en katt i knät (och halvt på tangentbordet) som hjälper till att skriva. Blir det några konstigheter så vet ni varför :) Jag förstår inte hur det kan vara så skönt att ligga och sova på ett tangentbord! Busungar :) Joel kommer nog hem när som helst från jobbet. Skönt att han inte jobbar över idag iaf. Det var varit rätt mycket sånt ett tag nu... Hoppas han kom ihåg att köpa med sig pellets till katterna, annars vet jag inte hur vi ska göra!
Var och köpte en korg till tvättmedlet idag! En flätad, jättefin. Det vart riktigt bra faktiskt. Får se om Joel märker något... Troligtvis inte ;) haha, sånt brukar inte folk lägga märke till! Jag är iaf nöjd!

Fick medlemsbrev från Arken Zoo idag, där man fick erbjudande om att köpa en elementsäng! Helt perfekt, jag som letat efter såna! Jag blev jätteglad! Ska åka och köpa en sån imorgon när jag har slutat! Hoppas att mina tjejer kommer uppskatta den också... Det vet man ju aldrig så noga... Ska ringa svärfar och fråga om jag kan få åka med honom hem imorgon, annars har jag ingen möjlighet att komma förbi där... Jag hoppas det ska gå bra, han brukar aldrig vara omöjlig :)

Just ja, jag måste ringa veterinären också. Electra ska vaccineras! Sen ska Pingla undersökas också. Hon har nämligen inte varit helt kry senaste tiden... Det verkar inte så iaf. Hon har magrat och ligger bara mest. Usch, det är inte roligt. Vet. ska iaf få titta på henne och kolla om hon tror det är något eller om det bara är jag som är nojjig!
Nu är det matdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0