16 April

Idag har jag haft jätteont i huvudet igen! Det verkade inte hjälpa med sömnen... Vet inte riktigt vad det kan vara.

Jag pratade iaf nyss med Joel, trodde att han tänkte åka till banken och skulle bara berätta att jag ville föjla med, men han hade redan pratat med dem idag! Så det var ju skönt att vi slapp åka till Våla.

Igår hade vi besök av en försäkringsrådgivare (eller vad man ska kalla dem) från Folksam. Eftersom jag går i skolan fortfarande och inte är med i facket så gällde det väl inte mig så mycket, därför lät jag dem (Joel och henne) prata ostört i köket medan jag gjorde mat. (så ja, ostört var det väl egentligen inte, men ändå) Hon verkade väldigt trevlig, det lilla som jag pratade med henne och enligt Joel så fick han många bra tips och en bättre lärdom om vad man bör ha och vad man kan hoppa över.
Vad jag förstod så förklarade hon också lite närmare vad man bör titta extra på i tex det orangea kuvertet och vad som inte är lika viktigt. Jag tycker att det är jättebra att de erbjuder privatpersoner den tjänsten att komma ut och förklara och hjälpa till med försäkringar, sparande och fonder och allt sånt. Hur många har koll egentligen?

Här är en bild på mina små (lata) damer på den nya byrån/toalettbordet som för tillfället står i hallen! Är dom inte fina? :)

Pälsklingar
Tagen med mobilkamera
Å, 'mammas' fina pälsklingar, jag är så stolt över er!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, vilka gosekissar!:.)) Så smart med hembesök också -visste inte ens att den tjänsten fanns!

2009-04-17 @ 00:00:35
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Sara

vilka sötisar! :)

2009-04-17 @ 13:02:29
URL: http://ikill3dbarbie.blogg.se/
Postat av: Sanne svarar

Test test test test test

2009-04-17 @ 18:08:10
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0