Designbyte!

Yes, nu har jag vårstädat både här hemma och på bloggen! Vad tycks om min nya design? Vet förstås inte hur länge jag kommer behålla den, eftersom jag som sagt tröttnar ganska fort :) Jag är iaf nöjd! Har pillat med den ett tag, men nu så ska den vara färdig!

Mamma var nyss här, hon lämnade sin matberedare som jag ska få låna. Hade tänk baka och greja lite till ikväll och det är så mycket lättare med den. Tycker jag iaf... Får se vad det blir för gott!

Nu är all disk undanröjd, jag har tvättat 3 tvättar och dammsugit köket (igen). Ska ta en vända till i hela lägenheten, men det gör jag lite senare. Det blev inga gardiner bytta, men jag har precis tvättat ett par, så när dom är torra så får vi se vad som kommer upp!
Katterna ligger och myser i sin soffa, de ligger tätt ihop, med huvudena lutatde mot varandra! Dom är så himla söta, mina tjejer :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Åh, ny design igen!:.)) Kanonfin -vårig och kärleksfull!:.))

2009-04-03 @ 18:19:54
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0