Kvällen

Ikväll har vi grillat för första gången i år, mums! Nu sitter jag och tittar på robinson medan Joel lyssnar på musik (spotify). Katterna myser och allt känns bra just nu!

Imorgon ska vi in till stan och hanlda lite, ska till bla Ikea och PC-city! Jag ska köpa ett par nya jeans också. Det är alltid bra att ha. Sen vore det ju bra om jag kunde hitta en klänning till studenten också... Jag har fått flera tips om Vila, så jag ska nog gå in och kika där.
Hjälp! Victor ringde nyss, och jag var bergsäker på att dom skulle säga att dom var på väg in till BB, men det var dom inte! Haha, bara på väg hem från ett 18års kalas :) Jag sitter verkligen som på nålar nu och väntar... Spännande!

När vi var i våla så träffade vi Johan & Jessica också! Det var verkligen länge sen. Jag tycker så mycket om dem, så mysiga och trevliga personer! Vi sa det, jag och Joel när vi var på väg hem, att vi måste bjuda hem dem hit till oss någon kväll och umgås lite! Kul också att de ska ha en liten :) Mysigt att ha många man kan hälsa på sen när det är dags! Men än är det ett tag kvar... Jag tror att det är beräknat till oktober, fast jag är inte säker.
Hursomhelst så måste vi se till att träffa dem oftare! Jag kände att jag blev helt glad i kroppen när jag såg dem - kul!

Nu ska jag se utröstningen och umgås med min söta sambo! Kramar


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallå! Du får ursäkta mig, men här kommer jag med en dum fråga! :P

Jag har lånat en bild av dig för att kunna förklara bättre! :http://emliely.blogg.se/images/2009/sad_36544018.png



Hur får man det rosa att gå över i vitt? Kan man göra det i photoshop, och hur gör man isåfall? lite desperat :D

2009-04-25 @ 22:15:15
URL: http://emliely.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så jättemycket :D

2009-04-25 @ 22:32:52
URL: http://emliely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0